Web a Users Experience

  1. Školení o tom, jak vypadá uživatelsky přívětivý web a co je důležité pohlídat, aby zanechal co nejlepší dojem.
  2.  
  3. Co si ze školení odnesete?
  4. 1. vysvětlení zkratky UX a proč je UX důležité
  5. 2. tipy na to, jak zanechat kvalitní první dojem z webu
  6. 3. informace o tom, proč je důležitá rychlost načítání webu
  7. 4. popis rozdílu načítání webu na desktopu a na mobilním zařízení
  8. 5. doporučení, jak mají vypadat formuláře na webu
  9. 6. tipy, jakých chyb se vyvarovat
  10. 7. návod, jak získávat data o uživatelích
  11. 8. výčet možností, jak si otestovat změny

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • podíváme se na ukázky dobře i špatně vytvořených webů z pohledu uživatelské přívětivosti
  • rozebereme si faktory, které jsou důležité a z jakého důvodu
  • podíváme se na detaily toho, jak získat data o uživatelích
  • dozvíte se, jak co nejlépe testovat změny a vytěžit z toho maximum

Úroveň

Basic

Tento workshop je určen pro začátečníky

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
1.12.2022 9.30–12.30
Místo konání
Omnicom Media Group Lomnického 9, Praha 4
mapa
Lektor
Michal Šroubek, SEO supervisor
Michal Šroubek SEO supervisor detail
Cena za osobu
3 200 Kč 3 872 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.