Úvod do Youtube

Projdeme si jednotlivá specifika inzerce na YouTube. Představíme vám základy mediálních a obsahových strategií pro značky, které se rozhodnou využívat YouTube jako jeden z reklamních digitálních kanálů.

Co si ze školení odnesete?
1. YouTube čísla o návštěvnosti, aktuální trendy a vývoj
2. poznatky o tom, jak zasáhnout toho správného uživatele
3. povědomí o tom, jak se pro kampaň tvoří publika
4. informace o formátech videoreklam, jejich využití a specifika
5. best practices pro tvorbu videoreklamy
6. návod, jak správně nastavit marketingové cíle
7. jak správně vyhodnotit kampaň

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • Zjistíte jaké formáty reklamy je možné na YouTube využít
  • Dozvíte se aktuální trendy na YouTube nejen v oblasti reklamy
  • Získáte přehled o základních strategiích kampaní na YouTube
  • Naučíte se základní poučky pro tvorbu reklamy na YouTube

Úroveň

Basic

Tento workshop je určen pro začátečníky

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
29. 10. 2020 13.30–17.00
Místo konání
Omnicom Media Group Lomnického 9, Praha 4
mapa
Lektor
Ondřej Šeliga, Digital Performance Group Head
Ondřej Šeliga Digital Performance Group Head detail
Martin Obr, Digital Performance Specialist
Martin Obr
Digital Performance Specialist detail
Cena za osobu
2 490 Kč 3 013 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.