Úvod do Search a Shopping kampaní

Školení o reklamě ve vyhledávání na Googlu a Seznamu, kde se seznámíte i se základy produktových kampaní ve vyhledávacích sítích.

Co si ze školení odnesete?
1. základní přehled fungování vyhledávacích sítí
2. přehled aktuálních trendů ve vyhledávání
3. povědomí o tom, jaké druhy cílení lze využít
4. detaily automatizovaného biddingu
5. tip na to, jak nejlépe kampaně optimalizovat
6. kompletní přehled o Google nákupech
7. informaci o tom, co jsou Chytré Google nákupy
8. tipy, proč je důležité Google nákupy využívat

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • Dozvíte se jaké jsou základní principy PPC reklamy a základní pojmy.
  • Naučíte se, proč je dobré mít spuštěné kampaně ve vyhledávání celoročně.
  • Dozvíte se rozdíl mezi reklamami s produktovými informacemi (PLA) a chytrými nákupy Google.
  • Zjistíte, jak se dají nákupní kampaně spustit i bez produktového feedu.

Úroveň

Basic

Tento workshop je určen pro začátečníky

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
10. 11. 2021 9.30–12.30
Místo konání
Omnicom Media Group Lomnického 9, Praha 4
mapa
Lektor
Veronika Vybíralová, Digital Performance Specialist
Veronika Vybíralová Digital Performance Specialist detail
Jakub Borovanský, Performance Specialist
Jakub Borovanský
Performance Specialist detail
Cena za osobu
2 690 Kč 3 255 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.