Tvorba obsahu a placené podpory na sociálních sítích

Kampaně jsou o obsahu a placené podpoře. Jedno bez druhého nefunguje. Kvalitní obsah dokáže zlevnit kampaň. Podíváme se na ukázky z praxe napříč sociálními sítěmi.

Co si ze školení odnesete?
1. několik sušších ale hezky faktických čísel o Facebooku, Instagramu
2. čísla o Linkedinu i Twitteru
3. povědomí o placené podpoře a cílení na Facebooku a Instagramu
4. inspirativní case studies z celého světa
5. radost ze znalosti marketingových cílů
6. správnou volbu, optimalizaci a vyhodnocení cílů
7. poznání cílové skupiny a výběr vhodných publik
8. společné foto s Hankou a Petrem, pokud se s nimi vyfotíte :)

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • Dozvíte se na jakých sociálních sítích lze v ČR inzerovat
  • Získáte přehled o možnostech cílení a formátech
  • Uvidíte zajímavé case studies, které vás mohou inspirovat
  • Zjistíte, že kvalitní obsah vám v mnohém může usnadnit práci na celé kampani

Úroveň

Superior

Tento workshop je určen pro pokročilé

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
26. 11. 2020 13.30–17.00
Místo konání
Omnicom Media Group Lomnického 9, Praha 4
mapa
Lektor
Hana Holasová, Digital Performance Specialist
Hana Holasová Digital Performance Specialist detail
Petr Machovec, Head of Social Media
Petr Machovec
Head of Social Media detail
Cena za osobu
2 490 Kč 3 013 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.