Svět e-commerce

Toto školení se věnuje tématu e-commerce jak z teoretického, tak z praktického hlediska.

Co si ze školení odnesete?
1. povědomí o tom, co je e-commerce
2. informace o rozdílech mezi ČR/EU/USA
3. pochopení základů a fungování e-commerce
4. základní čísla o velikosti ecommerce trhu
5. informace o růstě v posledních letech
6. predikce růstu do budoucna
7. popis, kdo je hlavní zákazník
8. přehled významných hráčů a jejich cesta k úspěchu
9. seznámení se s inspirativními hráči v e-commerce
10. návod na to, jak rozběhnout e-commerce
11. přehled trendů v e-commerce: marketplace, Q-commerce
12. informace o tom, jak v e-commerce získat dobrou pozici
13. doporučení, jak budovat loajalitu a vyhodnocovat efektivitu
14. vhled do toho, jaká proměna se udála vlivem Covidu a války na Ukrajině
15. data o tom, co obnáší expanze na další trhy

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • do hloubky se seznámíte s e-commerce
  • zjistíte rozdíly mezi českou a zahraniční e-commerce
  • dozvíte se, co je Marketplace a Q-commerce
  • získáte novinky v e-commerce
  • zjistíte, jak vypadal průběh e-commerce v čase v ČR i zahraničí
  • pochopíte, jakým způsobem e-commerce pracuje a co vše je potřeba zahrnout do celkové strategie

Úroveň

Basic

Tento workshop je určen pro začátečníky

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
3.11.2022 9:30-11:30
Místo konání
Omnicom Media Group Lomnického 9, Praha 4
mapa
Lektor
Avetis Švamberk, Senior E-commerce Manager
Avetis Švamberk Senior E-commerce Manager detail
Cena za osobu
3 200 Kč 3 872 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.