Strategie a Digital

Na tomto školení se podíváme do hloubky strategického plánování.

Co si ze školení odnesete?
1. informace o tom, jak vypadá propojení digitální a marketingové strategie
2. povědomí o benefitech synergie digitalu s ostatními mediatypy
3. znalost toho, jak má vypadat digitální strategie - ACAL funnel apod.
4. trendy v digitální strategii - BVOD, content, personalizace, podcasty
5. data o tom, jak se efektivita nákupu promítá do strategie a taktiky
6. odpověď na otázku: Za co skutečně platím?
7. informace o tom, jak vypadá brand vs. performance
8. odpověď na otázku: Je performance skutečně spásný na úkor brandu?
9. case studies, praktické příklady z praxe

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • Workshopem vás bude provázet zkušený tandem digitálních matadorů s více než 20 letou praxí, který je schopen polidštit a zjednodušit informace k jejich pochopení
  • Budete mít jasno v plánu, strategii, taktice a exekuci
  • Ukážeme si praktické přístupy řešení digitálních strategií v kontextu celkové strategie klientů
  • Pochopíte rozdílnost přístupů z pohledu brandových a performance kampaní
  • Vytvoříte si vlastní digitální strategii na základě jednotného zadání, kterou společně zhodnotíme

Úroveň

Basic

Tento workshop je určen pro začátečníky

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
13.10.2022 9:30-12:30
Místo konání
Omnicom Media Group Lomnického 9, Praha 4
mapa
Lektor
Marek Halečka, Print & Digital Planning Group Head
Marek Halečka Print & Digital Planning Group Head detail
Pavol Lukáč, Head of Digital Strategy
Pavol Lukáč
Head of Digital Strategy detail
Cena za osobu
3 200 Kč 3 872 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.