Programatický nákup v kostce

Na tomto školení se ponoříme do světa programatického nákupu neboli RTB a přes základní pojmy se dostaneme k optimalizačním strategiím až k samotnému praktickému nastavení kampaně přímo v systému Adform/DV360.

Co si ze školení odnesete?
1. povědomí o základních principech fungování RTB reklamy
2. přehled formátů a druhů cílení
3. přehled optimalizačních algoritmů a popis, jak fungují
4. tipy, jak co nejlépe optimalizovat
5. informace o programmatic audio, out of home atd.
6. novinky a predikce budoucnosti RTB
7. case studies a praktické příklady realizovaných kampaní
8. povědomí o nastavení kampaně přímo v systému

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • dozvíte se základní pojmy a základní principy RTB reklamy
  • naučíte se, proč je dobré mít spuštěné RTB kampaně
  • podíváme se na výhody RTB kampaně
  • získáte tipy na možnosti optimalizace kampaní v rámci RTB sítě
  • vyzkoušíte si vytvořit vlastní vzorovou kampaň v systému Adform/DV360

Úroveň

Basic

Tento workshop je určen pro začátečníky

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
10.11.2022 9:30-12:30
Místo konání
Omnicom Media Group Lomnického 9, Praha 4
mapa
Lektor
Michal Dvořáček, Digital Performance Specialist
Michal Dvořáček Digital Performance Specialist detail
Cena za osobu
3 200 Kč 3 872 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.