PPC kampaně v kostce

Praktický workshop o reklamě ve vyhledávacích a obsahových sítích Google a Sklik. Součástí workshopu je vytvoření vlastní vzorové kampaně.

Co si ze školení odnesete?
1. základní princip fungování vyhledávacích sítí
2. přehled aktuálních trendů ve vyhledávání
3. povědomí o tom, jaké druhy cílení lze využít
4. detaily automatizovaného biddingu
5. tip na to, jak co nejlépe kampaně optimalizovat
6. zkušenost z vytvoření vlastní kampaň ve vyhledávání
7. informace o obsahových sítích a zajímavých formátech portfolia Google
8. základy a optimalizace produktové inzerce ve vyhledávání
9. novinky a vývoj PPC inzerce

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • Dozvíte se jaké jsou základní principy PPC reklamy a základní pojmy.
  • Naučíte se, proč je dobré mít spuštěné kampaně ve vyhledávání celoročně.
  • Dozvíte se jak funguje atribuční modeling a kdy je vhodné ho používat.
  • Získáte tipy na možnosti optimalizace kampaní v rámci placeného vyhledávání, obsahových sítí a aplikací.
  • Vyzkoušíte si vytvořit vlastní vzorovou kampaň ve vyhledávání.

Úroveň

Basic

Tento workshop je určen pro začátečníky

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
23.11.2022 9:30-13:30
Místo konání
Omnicom Media Group Lomnického 9, Praha 4
mapa
Lektor
Veronika Vybíralová, Digital Performance Specialist
Veronika Vybíralová Digital Performance Specialist detail
Jakub Borovanský, Performance Specialist
Jakub Borovanský
Performance Specialist detail
Cena za osobu
3 200 Kč 3 872 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.