Google Analytics 4

Na tomto školení vám představíme základní principy a uživatelskou orientaci v Google Analytics 4. Součástí školení je taky praktická část, kde si vyzkoušíte najít potřebná data přímo v rozhraní Google Analytics 4.

Co si ze školení odnesete?
1. pochopení uživatelsky orientované analytiky
2. znalost rozdílů mezi Universal Analytics a Google Analytics 4
3. vhled do způsobu měření
4. schopnost orientace v GA4
5. tipy na tvorbu vlastních reportů

 

 

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • Získáte jistotu při přechodu z Universal analytics na Google Analytics 4
  • Pochopíte nejdůležitější metriky i to jak se měří
  • Dozvíte se proč je dobré si vytvářet vlastní přehledy
  • Naučíte se najít si potřebná data

Úroveň

Basic

Tento workshop je určen pro začátečníky

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
22.11.2022 9:30-12:30
Místo konání
Omnicom Media Group Lomnického 9, Praha 4
mapa
Lektor
Ondřej Šeliga, Digital Performance Group Head
Ondřej Šeliga Digital Performance Group Head detail
Cena za osobu
3 200 Kč 3 872 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.