Efektivní inzerce na sociálních sítích

  1. Školení o sociálních sítích a optimalizačních algoritmech, které zde lze použít.
  2.  
  3. Co si ze školení odnesete?
  4. 1. aktuální čísla a zajímavosti o Facebooku a Instagramu
  5. 2. informace o možnostech optimalizace na FB a IG
  6. 3. tipy jak jednotlivé optimalizace vyhodnocovat
  7. 4. povědomí o hlavních  důvodech využívání business manager
  8. 5. návod, jak vytvářet relevantní publika
  9. 6. zajímavá čísla o LinkedInu a Twitteru
  10. 7. informace o možnostech cílení a vytváření publik na LI a Twitteru
  11. 8. základní přehled o TikToku, popis rozdílů mezi rezervačním a aukčním nakupem, popis Spark Ads

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • získáte základní přehled o sociálních sítích a nástrojích, jejich popis a specifikace
  • naučíte se vnímat kampaně na sociálních sítích jako jeden celek, vyhodnocovat nejdůležitější metriky a vytvářet relevantní publika
  • dozvíte se o formátech, cílení a způsobech nákupu na sociálních sítích

Úroveň

Basic

Tento workshop je určen pro začátečníky

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
6.12.2022 9.30-11.00
Místo konání
Omnicom Media Group Lomnického 9, Praha 4
mapa
Lektor
Peter Voštiar, Digital Performance Specialist
Peter Voštiar Digital Performance Specialist detail
Cena za osobu
3 000 Kč 3 630 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.