Digitální mediální plánování II

Na tomto školení se podíváme do hloubky digitálního plánování, jaké metriky jsou důležité, co znamenají, kdy je vyhodnocovat. Podíváme se na to, proč je důležité vědět, jak vypadá Customer journey a jak s tím dál pracovat.

Co si ze školení odnesete?
1. návod na to, jak nastavit pokročilé KPIs
2. informace o tom, jak pracovat s ukazateli ROI, PNO
3. povědomí o Customer journey a jeho tracking
4. přehled o automatizaci v plánování
5. využití feedů a jejich aplikace do dynamického audia, videa
6. identifikace nabídky a kanálů podle datového signálu zákazníka

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • Dozvíte se, jak vypadají pokročilé KPIs
  • Projdeme proces – Awareness – Consideration - Action
  • Dozvíte se, jak zjistit, jak vypadá Customer Journey a jak s ní dál pracovat
  • Zjistíte, jak vypadá automatizace reklam v online komunikaci

Úroveň

Advanced

Tento workshop je určen pro odborníky

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
24. 11. 2020 13.30–17.00
Místo konání
Omnicom Media Group Lomnického 9, Praha 4
mapa
Lektor
Andrea Janigová, Head of Special Projects
Andrea Janigová Head of Special Projects detail
Marek Halečka, Print & Digital Planning Group Head
Marek Halečka
Print & Digital Planning Group Head detail
Cena za osobu
2 490 Kč 3 013 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.