Digitální mediální plánování I

Na tomto školení se podíváme na jednotlivé digitální disciplíny, jejich přínos pro mediální komunikaci a využití pro awarenessové nebo výkonové kampaně. Projdeme „must have“ pro fungující online kampaň.

Co si ze školení odnesete?
1. základní znalost digitálního plánování
2. charakteristiky jednotlivých digitálních kanálů
3. informace o tom, co je vhodné pro awareness kampaně
4. informace o tom, co je vhodné pro výkonové kampaně
5. popis, jak nastavit a vyhodnotit cíle kampaně

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • Dozvíte se, jak v rámci mediální komunikace co nejlépe využít jednotlivé digitální kanály
  • Podíváme se na rozdílné charakteristiky awarenessových a výkonových kampaní
  • Projdeme si, co je must have pro fungující online kampaň
  • Uvidíte, jak vypadá plánovací proces a jak co nejlépe nastavit cíle kampaně
  • Sami si vyzkoušíte navrhnout rozložení kampaně a argumentaci

Úroveň

Basic

Tento workshop je určen pro začátečníky

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
23. 11. 2020 13.30–17.00
Místo konání
Omnicom Media Group Lomnického 9, Praha 4
mapa
Lektor
Andrea Janigová, Head of Special Projects
Andrea Janigová Head of Special Projects detail
Cena za osobu
2 490 Kč 3 013 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.