Digitální mediální plánování I

Na tomto školení se podíváme na jednotlivé digitální disciplíny, jejich přínos pro mediální komunikaci a využití pro awarenessové nebo výkonové kampaně. Projdeme „must have“ pro fungující online kampaň.

Co si ze školení odnesete?
1. základní znalost digitálního plánování
2. charakteristiky jednotlivých digitálních kanálů
3. informace o tom, co je vhodné pro awareness kampaně
4. informace o tom, co je vhodné pro výkonové kampaně
5. popis, jak nastavit a vyhodnotit cíle kampaně

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • Dozvíte se, jak v rámci mediální komunikace co nejlépe využít jednotlivé digitální kanály
  • Podíváme se na rozdílné charakteristiky awarenessových a výkonových kampaní
  • Projdeme si, co je must have pro fungující online kampaň
  • Uvidíte, jak vypadá plánovací proces a jak co nejlépe nastavit cíle kampaně
  • Sami si vyzkoušíte navrhnout rozložení kampaně a argumentaci

Úroveň

Basic

Tento workshop je určen pro začátečníky

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
10. 03. 2022 9.30–12.30
Místo konání
Animika Hub Křižíkova 27, Praha 8–Karlín
mapa
Lektor
Andrea Janigová, Head of Special Projects
Andrea Janigová Head of Special Projects detail
Cena za osobu
2 690 Kč 3 255 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.