Digitální data a jejich vyhodnocování

Jaká data můžeme sbírat a jak se na ně jednoduše dívat? Jak vyhodnocovat nejen kampaně, ale třeba také webové stránky? Co je postview nebo postclick konverze? Na to vše se podíváme v rámci školení o digitálních datech a jejich vyhodnocování. Součástí školení je vhled do Google Analytics, podíváme se na jednotlivé metriky a interpretaci dat. Prerekvizitou je základní porozumění online marketingu.

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • Zjistíte, jak se správně dívat na data a jak je vyhodnocovat
  • Zjistíte, jak data z různých systému spolu souvisí
  • Zjistíte, co chtít za KPIs a jaké cíle stanovit v objednávkách nejen digitálních kampaní
  • Probereme konkrétní příklady a pokud budete chtít i vaše projekty

Úroveň

Superior

Tento workshop je určen pro pokročilé

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
12. 11. 2020 13.30–17.00
Místo konání
Animika Hub Křižíkova 27, Praha 8–Karlín
mapa
Lektor
Tereza Jägerová, Senior Print & Digital Media Planner
Tereza Jägerová Senior Print & Digital Media Planner detail
Ondřej Šeliga, Digital Performance Group Head
Ondřej Šeliga
Digital Performance Group Head detail
Cena za osobu
2 490 Kč 3 013 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.