Brand v marketingu

Na tomto školení se podíváme na to, jaká je role brandu v rámci marketingové komunikace.

Co si ze školení odnesete?
1. informace o skutečné roli jednotlivých kanálů v komunikačním mixu
2. povědomí o tom, jak vypadá vizibilita vs. cenová efektivita
3. inspiraci v podobě Attention planning, ted nový směr plánování médií
4. informace o vztahu mezi SoV a SoM v kontrastu eSoV
5. popis role BrandLiftů v digitálním prostředí
6. doporučení, jak přistoupit k optimálnímu zásahu a frekvenci
7. orientaci v metrikách a vyhodnocení brandových kampaní
8. povědomí o tom, jak funguje Brand vs. Performance
9. popis rozdílů mezi long-term a short-term komunikací

Kdo by se měl na tento workshop přihlásit?

Marketéři

Lidé pracující v marketingu, kteří chtějí prohloubit své znalosti v digitální oblasti.

Studenti

Ti, kdo se začínají zajímat o internetový marketing a chtějí se stát mediálním odborníkem.

Odvážlivci

Ti, komu záleží na vlastním seberozvoji a mají odvahu a chuť na sobě pracovat.

Benefity

  • získáte reálné zkušenosti
  • uvidíte data, studie, lokální i globální přístupy a trendy
  • projdete prakticky a pochopitelně zpracované informace v nadupané dvouhodinovce
  • seznámíte se s kritickým a zároveň pragmatickým přístupem plánování komunikace klientů tak, aby fungovaly
  • Pali vám nasdílí znalosti a know how, které nasbíral v průběhu svého několikaletého působení v marketingu

Úroveň

Basic

Tento workshop je určen pro začátečníky

Termíny a registrace Objednejte tento workshop pro sebe nebo vaše kolegy

Datum a čas
20.10.2022 9.30-11.30
Místo konání
Omnicom Media Group Lomnického 9, Praha 4
mapa
Lektor
Pavol Lukáč, Head of Digital Strategy
Pavol Lukáč Head of Digital Strategy detail
Cena za osobu
3 200 Kč 3 872 Kč s DPH
Objednat
Přidat dalšího účastníka
Při objednávce můžete registrovat 1–8 osob. Po odeslání formuláře vám pošleme e-mail se souhrnem informací a zálohovou fakturou. Registrace se stává závaznou až po uhrazení zálohové faktury.